Våra lösningar

Dynamics 365 Business Central för Tjänsteföretag

Marknadens främsta ärendehanteringssystem

På InBiz vet vi vilka krav ett tjänsteföretag ställer på sitt affärssystem. Microsoft Dynamics NAV är specialutvecklat för att passa tjänsteföretag inom exempelvis service, projekt, marknad, konsultbransch och försäljning. Med Microsoft Dynamics NAV som ärendehanteringssystem får du en av de mest flexibla lösningarna på marknaden för att skapa anpassade arbetssätt. NAV underlättar det administrativa arbetet från att ett ärende påbörjats till att ett beslut fattats och åtgärden utförts.

Vare sig det gäller komplicerade eller enkla ärenden och informationsflöden kan NAV hantera det på ett smidigt sätt. Genom oss och NAV kan du effektivisera ditt företag, hålla koll på det som är aktuellt och synliggöra avvikelser. Oavsett storlek på verksamhet tjänar alla på en effektiv ärendehantering.

Så vilka konkreta förtjänster finns det med att implementera Microsofts ärendehanteringssystem? Till att börja med har kundfakturering aldrig fungerat enklare. Med Dynamics NAV lättas administrationsbördan genom automatisk generering av fakturor utifrån avtal och aktuell rapportering.

Vidare är Dynamics NAV ett komplett ärendehanteringssystem som ger er full koll på försäljningsaktiviteter, projektfaser och uppföljning. Användarvänligt och lättmanövrerat men samtidigt rikt på relevant data. Läs mer om Dynamics 365 Business Central här

Nyckelfunktioner

  • Kampanjhantering
  • Enkel och smidig fakturering
  • Effektiv projekthantering och uppföljning
  • Slipp tidsödande och kostsam administration genom automatisering
  • Leadshantering
  • Offerthantering (ink konvertering till försäljningsorder)
  • Avtalsfakturering & hantering av avtalsstock
testimonial1
InBiz lösning eCom Avtal har gett oss möjlighet att automatisera stora delar av våra avräkningar och faktureringar. Samtidigt har lösningen hjälpt oss få bättre underlag för att fatta framtida beslut.
Magnus Alm
VD, Returpappercentralen